" /> پاکت آپشن,پاکت آپشن پشتیبان فارسی زبانان,pocketoption | پاکت آپشن | پشتیبان رسمی فارسی زبانان

بررسی های منفی !!!

_

تعدادی ازکاربران به دلیل عدم دانش و مطالعه، بررسی های اشتباه و منفی انتشار میدهند. و روزانه وقت زیادی رو باید برای پاسخ به این سوالات بگذاریم میخواهیم شما را آگاه کنیم تا با اطمینان خاطر تجارت خود را انجام دهید.

ما داده های نمودار را از چند ارائه دهنده نمودار دریافت می کنیم ، اصلی ترین ارائه دهنده نمودار برای این پلت فرم خدمات پرداختی به نام
ESIGNAL است لطفا توجه داشته باشید که مطابق بند 2.7 توافق نامه عمومی ، به دلیل تفاوت بین منابع آن و فرمول تشکیل قیمت ، نمی توان به نقل از سایر شرکتها توجه کرد
وقتی با کارگزاران متاتریدر 4 مقایسه می کنید ، می توانید قیمت پیشنهاد را مشاهده کنید یا فقط قیمت را بپرسید. ما برای نمودارهای خود از قیمت (پیشنهاد + سؤال) / 2 استفاده می کنیم زیرا پخش گسترده ای از ارائه دهندگان نقدینگی داریم
لطفا توجه داشته باشید ما مقایسه با شرکت های دیگر را نداریم شرکت های دیگر دارای ارائه نقدینگی متفاوت و تنظیمات متفاوت است گاهی کاربر مراجعه میکند چرا نمودار شما متفاوت است حتی
اگر تغییری حتی در متاتریدر میبینید این میتواند اتفاق افتد
کلیه قیمت ها توسط ارائه دهندگان نقدینگی ارائه می شود ، نمودارها ممکن است به دلیل تفاوت در منابع نقل قول و فرمول شکل گیری قیمت ها متفاوت باشد.
مطابق بند 2.7 توافق نامه پیشنهاد مناقصه ، به دلیل تفاوت در منابع آن ، ما نمی توانیم نقل قول های دیگری را در نظر بگیریم.
در صورت عدم موفقیت در محاسبه براساس نوع قرارداد و پاسخ نادرست نرم افزار و یا سخت افزار سرور ، شرکت حق این را دارد طبق قراداد و توافق نامه
الف – یک موقعیت به اشتباه باز شده را لغو کند
ب – عملیات تجاری اشتباه شده را با مقادیر فعلی تنظیم کند
مرکز تنظیم مقررات روابط سازمان ملل بازارهای مالی توسط
Gembell limited
https://pocketoption.com/pdf/offer_en.pdf

کاربرانی هستند به دلیل عدم رعایت قوانین عمومی https://pocketoption.com/pdf/offer_en.pdf
نتوانستند برداشت کنند تا زمانی که حسابشان بررسی و تایید شد بدون اینکه قوانین حساب را رعایت کنند درخواست برداشت انجام میدهند یا عدم توجه به توافق نامه پیشنهاد عمومی!

❌ کاربر درخواست برداشت را انجام داده است و به علت عدم انتقال مبلغ به حسابش شروع به بررسی های منفی و انتشار در فضاهای گپ میکنند ، ما همیشه از انتقاد چه خوب و چه بد برای بهتر شدن استقبال و استفاده میکنیم اما اینکه اشتباه از کاربر باشد کمی ناراحت کننده است در موارد زیر ما اشاره ای به شخص حقیقی و حقوقی نمیکنیم بلکه اشتباه کاربرانی هستند که روزانه زیاد اتفاق افتاده است.
طبق بند 2.2.1و 2و 2.2.3 قرارداد عمومی الزامات تایید حساب ضروریست.
این فقط چند اشتباه، از کاربران در برداشت و تجارت: 👇
1. کاربران هویت را تایید کرده اند و آدرس را تایید نکرده اند و برداشت انجام نشده است، مشکل را سایت گزارش داده است.
2. کاربران آدرس و هویت را تایید اما ایمیل را تایید نکرده اند و مشکل را سایت اعلام کرده اند.
3.کاربر چندین بار درخواست برداشت انجام داده است ( یک درخواست کافی است همزمان چندین بار درخواست، قابل قبول نیست باید درخواست اول بررسی و انجام شود.)
4.کاربر قبل از تایید حساب درخواست برداشت انجام داده است از اینکه بعد از یک هفته چرا انتقال نشده؟ توهین و مشکل را سایت اعلام کرده است ، تنها مشکل او ارسال بارها کارت ملی بدون اینکه پشت و رو برایمان ارسال کند یا پاسپورت را از صفحه پایین فقط ارسال کرده اند.
5. کاربر به شدت عصبانی به دلیل اینکه آدرس تایید نمی شود تنها مشکل آنان برای آدرس از اسناد الکترونیکی استفاده کرده است ( مانند رسید انتقال کارت به کارت) ، برایمان ارسال شده و قابل قبول نیست و مشکل را سایت اعلام کرده اند.

6. کاربر پاداش دریافت کرده است و درخواست برداشت را داده است و پاداش از حسابش کسر شده است ، در بخش پشتیبانی تقاضای برگشت پاداش را انجام داده ، خارج از قوانین است ( تا به x100 درآمد نرسید نمیتوانید پاداش را دریافت کنید) اما مشکل را سایت اعلام کرده است
7. کاربران موجودی خودشان را ناخواسته صرف خرید مزایای تجاری کرده اند و از این موضوع بسیار ناراحت و مشکل را سایت اعلام کرده اند. خرید ها قابل حذف نمی باشد
8. کاربران متعجب عنوان میکنند چرا روز تعطیل ارزهای شما باز هستند لطفا مطالعه کنید ، otc ارزهای خارج از بورس.
9.کاربر اصلا به مدت زمان برداشت توجه نمیکند. برداشت ار چند دقیقه تا 3 روز اعلام شده است و حتی تا 14 روز قابل افزایش است
10.معامله گر بدلیل نداشتن دانش کافی ، گاهی بر پایه شانس تجارت میکند ،ضرر میکند، مشکل را سایت اعلام میکند
11.ممکن است یک کاربر در لیست فسخ حساب قرار گیرد یا به عنوانی مسدود شود مطابق بند 2.3 زیاد اتفاق افتاده است داشتن بیش از یکک حساب

این موضوع بسیار اتفاق می افتد و مجدد اشاره میکنیم کاربران در متاتریدر4 یا اینکه مقایسه انجام میدهند با سهام های شرکت های دیگر در نتیجه سایت را مشکل میدانند.
مفاد توافق نامه پیشنهاد عمومی 2.7
⭕️ سیستم عامل ها و سرویس ها از منابع نمودار متفاوتی استفاده می کنند. همچنین فرمول قیمت گذاری ممکن است با سایر خدمات متفاوت باشد..https://pocketoption.com/pdf/offer_en.pdf

محدودیت ها و ممنوع شدن مطابق با مفاد قرارداد به مواردیکه ممکن است زیاد اتفاق افتد اشاره میکنیم مفاد قرار داد در قالب پی دی اف را میتوانید دانلود نمایید

مطابق بند 2.9  شرکت مشتری را ممنوع می کند به دلیل هر نوع فعالیت کلاهبرداری که متصل باشد در سایت.
یا حتی کاربر اقداماتی را انجام دهد با هدف دستیابی به حساب دیگران.
سود با استفاده از اقدامات یا عملیاتی که توسط شرکت آموزش داده نشده است ، آسیب پذیری در وب سایت رسمی شرکت ،  تجارت
با یک گروه از افراد ، به معاملات پنهان یا سو استفاده در هر یک از مزایای تجاری ، در این حالت شرکت حق فسخ کاربر را دارد.
طبق بند 2.3 قوانین عمومی، داشتن بیش از یک حساب و استفاده از حساب های متفاوت با یک آدرس باعث مسدودیت کل حساب میشود و وجه معلق و بازپرداخت نمیشود( مثال کاربری برای دوستان خود از یک سیستم آدرس حساب های متفاوت با نام آنها ایجاد میکند قطعا مسدود میشود و مشکل را از ما میداند

مطابق با بند ۲.۳ مقرارت عمومی داشتن بیش از یک حساب یا استفاده از حساب های متفاوت با یک آدرس که اشاره کرده ایم باعث ممنوعیت می شود. توجه داشته باشید تمام اسناد مدارک حتی کیف پول باید با مشخصات خود صاحب حساب باشد.

مطابق بند 2.11 شرکت حق دارد که مشتری را از کپی کردن معاملات محدود کند
کپی کردن در معاملات با حجم های کوچک (همزمان)
کپی کردن  با مبلغ حاصل کمتر از 1 دلار  یا در موارد دیگر ، وقتی شرکت در نظر می گیرد که مشتری از این ویژگی سوءاستفاده می کند.مشتری محدود میشود در کپی ترید.

مطابق بند 2.12 مشتری باید اطمینان حاصل کند که فعالیت های تجاری  کاملاً مطابق با قوانین آئین نامه است کشوری که در آنجا انجام می شود.

مطابق بند 3.8 برای امنیت حساب و حمایت مشتری وجه برداشت به حسابی منتقل میشود که در گذشته از آن واریز داشته اید این حساب باید متعلق به خود مشتری باشد.

مطابق بند 5.3 تجارت با بازپرداخت کامل در دو حالت قابل لغو است: الف) ارائه دهنده نقدینگی تنظیمات دارایی را تغییر داده یا آن را غیرفعال می کند. ب) قیمت باز برابر است با قیمت نزدیک سفارش. مطابق موافقتنامه پیشنهادهای عمومی مبلغ سرمایه گذاری اصلی به مانده حساب حساب معاملات بازگردانده می شود.

مطابق بند 6.7 شرکت در قبال هرگونه ضرر و زیان ناشی از استفاده ، در برابر مشتری مسئولیت پذیر نیست
خدمات ارائه شده توسط شرکت؛ شرکت اخلاقی را جبران نمی کند
خسارت یا از دست دادن سود ، مگر اینکه در این موافقتنامه یا قانونی دیگر تصریح شده باشد که بازپرداخت شود.

مطابق بند 6.2.9  برداشت ها طی 3 روز کاری انجام میشود حتی در چند دقیقه درخواست برداشت انجام میشود اما شرکت مطابق به مفاد ذکر شده حق این را دارد تا 14 روز تمدید و افزایش دهد.

مطابق بند 9.1 و 9.2 و9.3  کلیه اختلافات بین شرکت و مشتری در یک روند شکایت حل می شود
با مذاکره و مکاتبات. از طریق ایمیل

شرکت موظف است ادعای مشتری را در دوره ای که بیش از 14 نباشد بررسی کند و طی 7 روزه کاری نتیجه اعلام میشود.

مطابق بند 10.2.3 شرکت حق دارد هر گونه تخلفی مطابق با مناقصه فورا او را فسخ کند و با یک یا چند ماده از موارد ذکر شده به او اطلاع دهد.

برای دانلود فایل پی دی اف اینجا کلیک کنید .

 

همین اکنون اگر ثبت نام کنید از ویژگی این تبلیغات استفاده میکنید!!
ثبت نام را کلیک کنید و ثبت شما قابل مشاهده میشود، پس از ورود به سایت درخواست پشتیبانی را صادر کنید. مشاوره جهت وریفای حساب و تایید آن در کوتاه ترین زمان و کد تبلیغاتی رایگان هنگام سپرده گذاری را دریافت میکنید.

ثبت نام